Fjernstyret byggekoordinering

Som et tiltag mod smittespredning af Covid-19, tager vi selvfølgelig vores forbehold. Vi tager situationen alvorligt, og vi følger derfor regeringens retningslinjer løbende.

Som noget nyt tilbyder vi derfor også fjernstyret byggekoordinering, hvor vi hjælper dig med koordineringen af dine projekter. Koordineringen vil foregå via. Facetime eller et lignende medie, og vi vil sørge for at lave lister over værktøj og de nødvendige materialer, som du skal bruge i dit byggeprojekt.

 

Forberedelse inden opstart:

Inden opstarten vil vi online gennemgå valg af materialer. Her vil vi også gennemgå opmåling af materialer, så disse kommer i de rette størrelsesforhold. Du har mulighed for selv at bestille materialer eller bestille dem gennem os og dermed benytte vores gode aftaler med diverse byggemarkeder.

Derudover vil vi også sørge for klargøring og transport af materialer, samt gennemgå informationer omkring adgangsforhold til boligen/ejendommen. Disse adgangsforhold inkluderer, hvorvidt materialerne kan komme ind gennem dørene, om der er elevator eller om det er nødvendigt at få materialerne ind med en kran.

Under opstartsfasen modtager du rådgivning under hele processen. Her vil du også kunne stille spørgsmål og få svar på alle dine spørgsmål – hvad enten det vedrører rådgivning om byggetilladelser, tidsplan eller noget helt tredje.

Opstart:

Vi sørger for en glidende opstart, hvor vi koordinerer diverse faggrupper og sikrer, at opstarten sker som forventet. Dette kan vi gøre på to forskellige måder: enten fjernstyret eller ved, at vi kommer ud på pladsen. Dette aftaler vi sammen afhængigt af dine ønsker og den gældende situation med Coronavirus.

Under byggeprojektet

Under selve byggeprojektet vil vi koordinere faggrupperne og følge op på projektet, så dit projekt kan overholde tidsplanen. Dertil vil vi sikre kvaliteten af det løbende arbejde via. billede dokumentation og via. Facetime.

Afslutning:

Som en del af afslutningen vil vi afholde et fjernstyret møde – eller fysisk, hvis situationen har ændret sig til den tid – hvor vi gennemgår eventuelle fejl og mangler. Se mere om fejl og mangler her.

Priser:

Du vil blive faktureret for forbrugt tid på sagen. Her vil kørsel tur/retur, telefonopkald og hjemmearbejde indgå.

Få et hurtigt prisoverslag

Udfyld formularen
og få et hurtigt prisoverslag

Udfyld formularen
og få et hurtigt prisoverslag

hurtigt prisoverslag
Drop a file here or click to upload Vælg fil
Maximum upload size: 52.43MB
Ved at klikke Ja til nyhedsbrevet, giver du hermed samtykke til. at Egerbyg må sende dig én månedlig e-mail vedrørende tips og tricks til din bolig, nyheder, konkurrencer samt servicemeddelelser om Egerbyg. Du kan til enhver tid tilbagekalde samtykket ved at kontakte Egerbyg. Dine personoplysninger vil blive behandlet i overensstemmelse med Egerbygs persondatapolitik.
Få et hurtigt prisoverslag