Hvidovrevej 137
2650 Hvidovre
CVR: 32070523
Egerbyg har gjort et fantastisk stykke arbejde. Det er nogle søde håndværkere og en dejlig kommunikation ift. det administrative. Det har kørt upåklageligt fra start til slut.
Herlev Privatskole
Michael Stavnslev
Egerbyg har gjort et fantastisk stykke arbejde. Det er nogle søde håndværkere og en dejlig kommunikation ift. det administrative. Det har kørt upåklageligt fra start til slut.
Herlev Privatskole
Michael Stavnslev
Hos Egerbyg er vi en åben virksomhed, der prioriterer åbenhed omkring vores prisstruktur. Derfor kan du se vores timepriser her.
Hos Egerbyg har vi skræddersyet vores betalingsbetingelser ud fra byggeriets størrelse, så alle parter er sikret under byggeriet.
Inden opstarten af dit byggeri sender vi en faktura på opstartsomkostninger svarende til 10% af entreprisesummen. Opstartsomkostningerne dækker bl.a. stillads, skurvogn osv.
Herefter vil du blive faktureret således:
Ved bestilling af materialer gennem Egerbyg betaler du 50% af materialekøbet ved ordreafgivelsen. De resterende 50% betaler du ved levering af materialerne.
Som hovedregel vil Egerbyg bestille dine materialer for dig, men i enkelte tilfælde kan du selv stå for en bygherreleverance. Se mere om bygherreleverancer her.
Hos Egerbyg er vi medlem af Dansk Byggeri, som dækker op til 150.000 kr. i henhold til konkurs.
Vi forventer den samme soliditet hos vores kunder. Hvis du er registreret i RKI vil vi gerne udføre din renovering mod en forudbetaling af renoveringen.
I følge AB Forenklet er vi som håndværkere forpligtet til at stille sikkerhed i form af en bankgaranti på 15 % af entreprisesummen. Sikkerheden ophører 1 år og 30 dage efter, at arbejdet er færdigt og afleveringsforretningen udført.
Vi har en række omkostninger forbundet med at stille en bankgaranti, og du skal være indstillet på, at disse udgifter dækkes af dig.
Mindre byggeopgaver er naturligvis en definitionssag, men mindre sager refererer til byggeopgaver på under tre uger som kun kræver én faggruppe. Ved denne type opgaver, vil vi udføre arbejdet på forbrugt tid og materialer.
Hos Egerbyg udfører vi arbejde inden for faggrupperne: tømrer, snekder, murer, maler, VVS og elektriker. Nogle af de opgaver, som oftest falder ind under mindre byggeopgaver er:
Hvis du er i tvivl, er du altid velkommen til at kontakte os. Du kan kontakte os her – vi vender tilbage på førstkommende hverdag. Send os gerne billeder, tegninger, mål og en beskrivelse af dine ønsker, og hvordan vi kan hjælpe dig. På den måde kan vi hurtigt komme i gang med netop din sag. ½
Forbrugt tid og materialer betyder, at vi fakturerer dig for dit materialekøb og den tid, du har haft en udførende håndværker på dit projekt. Vi har en åben prisstruktur, og du kan derfor se vores time- og dagspriser her. Når vi er færdige med dit projekt, vil vi opgøre den forbrugte tid og materialer, hvorefter vi vil fakturerer dig.
Mellemstore byggeopgaver betegnes ved at strække sig over 4-10 uger. Vi vil fakturere dig ugentligt, hvor den første faktura falder den dag, hvor arbejdet påbegyndes. Dette er på baggrund af vores betalingsbetingelser på 8 dages netto. På denne måde, vil du først betale fakturaen, når ugens arbejde er udført.
Alle rater og ekstraarbejder, skal betales ud fra gældende betalingsbetingelser på 8 dage netto. I henhold til byggereglementet AB18 skal den sidste slutfaktura være i hænde indenfor 35 dage.
Større byggesager kendetegnes ved, at de foregår over 10 uger. Den første faktura vil fremsendes, når projektet påbegyndes og betalingsbetingelserne er 8 dages netto. Ved større byggeopgaver vil du blive faktureret 10 gange i alt og raternes størrelse vil afhænge af størrelsen på den samlede entreprisesum.
Når byggeriet er udført, vil vi gennemgå det udførte arbejde sammen med dig, inden vi sender en slutfaktura. Slutfakturaen vil dog maks. udgøre 5% af hovedtilbuddet.
I henhold til byggereglementet AB18 skal den sidste slutfaktura være i hænde indenfor 35 dage.
Alle rater og ekstraarbejder, skal betales ud fra gældende betalingsbetingelser på 8 dage netto. Hvis der er arbejde, der skal udbedres, vil dette blive udbedret inden den sidste faktura.
Har du benyttet Egerbyg ved en forsikringsskade, vil vi ikke fremsende fakturaen direkte til forsikringsselskabet, men derimod til dig som kunde, som derfra skal videresende fakturaen til forsikringsselskabet.
Årsagen til dette er, at vi ønsker at sikre dig som kunde ved, at du kan godkende det udførte arbejde inden fakturaen lander hos forsikringsselskabet. Du vil altså have mulighed for at gennemgå det fakturerede arbejde med det udførte arbejde.
Når du er tilfreds med arbejdet og har godkendt dette, skal du derefter fremsende din faktura til forsikringsselskabet, som vil stå for betalingen.
Betalingsformen ved hovedentrepriser er oftest ratebetaling/a conto betaling, hvor du løbende betaler for arbejdsløn og materialer. Når arbejdet er færdigt får du en slutfaktura på det resterende beløb.
Vi ved, at du gerne vil have vores faktura ud af verden så hurtigt som muligt, og vi tilstræber naturligvis altid at imødekomme dine ønsker om hurtig afregning.
Ved hovedentrepriser må vi til tider appellere til din tålmodighed i forhold til betaling.